Otevřený dopis školské radě Kansasu
Píši vám, protože mě znepokojuje skutečnost, že přemýšlíte, zda zavést teorii inteligentního designu do plánu výuky na stejné úrovni jako teorii evoluce. Všichni se shodneme na tom, že je důležité, aby studenti slyšeli o více úhlech pohledu, aby si mohli vybrat teorii, která jim dává největší smysl. Co mě však znepokojuje je, že studenti uslyší pouze o jedné teorii inteligentního designu.
Pamatujte, že existuje mnoho teorií inteligentního designu. Mnoho takových teorií po celém světě silně věří, že vesmír byl vytvořen Létající špagetovou příšerou. Je to On, kdo stvořil vše, co vidíme a co cítíme. Jsme si velmi jisti, že drtivé vědecké důkazy podporující teorii evoluce nejsou náhodné, a věříme, že byly záměrně vytvořeny Ním.
Proto vám dnes píšu, abych formálně požádal o zavedení této alternativní teorie do školních osnov vedle předchozích dvou teorií. Navíc si troufám tvrdit, že pokud tak neučiníte, budeme nuceni podniknout příslušné právní kroky. Myslím, že vidíš, na co narážím. Pokud Inteligentní design není založen na víře, ale na vědecké teorii, jak se věří, pak musíte dovolit, aby byla naše teorie vyučována, protože také není založena na víře, ale na vědě.
Někomu to může připadat neuvěřitelné, tak mi dovolte, abych vám řekl něco o našem přesvědčení. Máme důkazy, že létající špagetová příšera stvořila vesmír. Nikdo z nás se tam samozřejmě tehdy nebyl podívat, ale máme o tom písemné prameny. Máme mnoho dlouhých děl vysvětlujících všechny podrobnosti o Jeho moci. Možná se budete divit, ale už je nás 10 milionů a toto číslo neustále roste. Od přírody se snažíme být neveřejní, protože nás mnoho lidí obviňuje, že naše víra není založena na hmatatelných důkazech.
Tito lidé nechápou, že stvořil svět tak, že bychom si mysleli, že je starší, než ve skutečnosti je. Vědci mohou například uhlíkově datovat artefakt. Zjistili, že přibližně 75 % C14 se rozpadlo v důsledku emise elektronů v dusíku-14, a z toho usuzují, že tento artefakt je přibližně 10 000 let starý, protože poločas rozpadu C14 je 5 730 let. Tito vědci nevědí, že pokaždé, když provádějí tento výzkum, je Létající špagetová příšera přímo s nimi a mění výsledky svou nudlovou kýtou. Máme nespočet textů, které popisují, jak je to možné a proč se to dělá. Ten je samozřejmě neviditelný a bez problémů projde hmotou.
Jsem si jistý, že si nyní uvědomujete, jak důležité je naučit studenty tuto alternativní teorii. Nejdůležitější pro nás je, abyste pochopili, že jakýkoli hmatatelný důkaz uchovává Létající špagetová příšera v tajnosti. Kromě toho si uvědomujeme, že by bylo urážlivé učit svou víru bez nošení Jeho vybraného oblečení, což je samozřejmě kompletní pirátské oblečení. Nedokážu vyjádřit, jak je to důležité, a bohužel nedokážu vysvětlit proč, protože si myslím, že tento dopis je již příliš dlouhý. Jednoduše řečeno, mohu říci, že se velmi rozhněvá, když tato podmínka není splněna.
Možná vás také bude zajímat, že skleníkový efekt, zemětřesení, hurikány a další přírodní katastrofy jsou způsobeny klesajícím počtem Pirátů od 19. století. Proto jsem přiložil graf přibližného počtu Pirátů proti průměrné světové teplotě za posledních 200 let. Jak vidíte, mezi Piráty a teplotou existuje silný statistický vztah.
Na závěr děkujeme, že jste si našli čas na pochopení našich názorů a přesvědčení. Doufám, že jsem zprostředkoval důležitost výuky této teorie ve škole. Samozřejmě budeme schopni vyškolit učitele v této věci. Těším se na vaši odpověď a doufám, že právní kroky nebudou nutné. Všichni si snadno dokážeme představit budoucnost, ve které se s těmito třemi teoriemi bude zacházet stejně ve školách po celé zemi a nakonec po celém světě. Jedna třetina pozornosti se věnuje Inteligentnímu designu, třetina Létajícímu monstru špagetismu (pastafariánství) a jedna třetina logickým předpokladům založeným na drtivých hmatatelných důkazech.
S pozdravem
Bobby Henderson, znepokojený občan.
PS Zahrnul jsem umělcovu představu o něm, jak stvořil horu, stromy a trpaslíka. Pamatujme, že všichni jsme Jeho stvoření.